The Good Mothers
Tositarinaan perustuva The Good Mothers kertoo kolmen urhean ‘Ndranghetan mafiaperheissä kasvaneen naisen tarinan. Naiset päättävät tehdä yhteistyötä Calabriaan juuri saapuneen syyttäjä Anna Colacen kanssa ja pelastaa sekä itsensä että lapsensa pyrkiessään kukistamaan rikollisimperiumin.