Kuinka koirat saivat muotonsa
Koirat ovat yksi maailman monimuotoisimmista lajeista, koska niihin kuuluu niin monia rotuja. Jokainen koiran osa on ainutlaatuisesti suunniteltu palvelemaan tiettyä tarkoitusta. Miten koirat saivat tietyn rakenteen valaisee erityyppisiä koiria ja sitä, miten jokaisella niiden ominaisuudella on keskeinen rooli eri koirarotujen evoluutiossa, historiassa ja käyttäytymismallissa.