LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition
Uusi animoitu erikoisjakso, "LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition", on suositun tuotemerkkien ympärille rakentuvan tarinasarjan kymmenes osa. Marvel Studiosin ja LEGO Groupin uudessa erikoisjaksossa nuori poika ihailee supersankareita ja haluaa itsekin sankariksi. Hän kuitenkin päästää vahingossa valloilleen uuden voimakkaan roiston, joka haluaa hävittää Avengersin maan päältä.
Uusi animoitu erikoisjakso on suositun tuotemerkkien ympärille rakentuvan tarinasarjan kymmenes osa. Marvel Studiosin ja LEGO Groupin uudessa erikoisjaksossa nuori poika ihailee supersankareita ja haluaa itsekin sankariksi. Hän kuitenkin päästää vahingossa valloilleen uuden voimakkaan roiston, joka haluaa hävittää Avengersin maan päältä. Iron Man ja Avengers ovat aina valmiina tositoimiin, mutta hyvyyden puolustaminen on sotkuista touhua. Onneksi on Siivoustiimi! Kun uusi roisto yrittää tuhota Avengersin, maailman ainoa toivo on sankareista epätodennäköisin: Siivoustiimin kömpelö Dennis, jolla on tapana särkeä kaikki mihin hän koskee. Tuleeko Dennisistä unelmiensa sankari ja pelastaako hän Maan mahtavimmat supersankarit?