LEGO Marvel Avengers: Strange Tails
Hawkeye ja Avengers ovat aina saaneet maailman pelastamisen näyttämään helpolta. Nyt he kuitenkin kohtaavat tähän asti pahimman uhkansa: SOSIAALISEN MEDIAN. Tällä kertaa maailman pelastamista varten kootaan uusi tiimi, joka auttaa sankareitamme pysäyttämään tuhovimmaisen somevaikuttajan.