T R Y
T R Y esittää peilinkaltaisesti palan todellisuudesta, jota oikean elämän tavoin tarkastelleen erilaisista perspektiiveistä, jolloin katsojat voivat nähdä tarinassa heijastuksen itsestään. Yleisö voi samaistua elokuvaan löytämällä tuttuja ja tunnistettavia näkökohtia omasta elämästään kohdaten samalla aivan uusia oivalluksia. Elokuva herättää monipuolisen ja rikastuttavan dialogin ystävyydestä, kypsyydestä ja itsensä ymmärtämisestä.