Konsertit, Musiikki
Rocklegenda Jack Bruce ottaa lavan haltuun sähköisessä livekonsertissa. Tähdistä koostuvan bändin säestämänä hän esittää vangitsevasti Cream-klassikoita ja sooloteoksia sekä esittelee ikonista bassonsoittoaan ja sielukasta lauluaan yhdistellen rockia ja jazzia mestarillisella tavalla.