Brawn: The Impossible Formula 1 Story
Keanu Reeves kertoo yhden Formula 1 -historian suurimmista saagoista. Ross Brawnin, Jensen Buttonin ja Rubens Barrichellon kaltaisten kunnioitettujen kilpaurheilun ikoneiden näkemysten kautta kaikki paljastuu tässä mukaansatempaavassa neliosaisessa sarjassa. Seuraa Brawn GP:n matkaa alkutaipaleelta asti strategisten liikkeiden ja taloudellisten koettelemusten läpi poikkeuksellisen haastavana aikakautena lajin historiassa.
Keanu Reeves kertoo yhden Formula 1:n suurimmista altavastaajatarinoista: Brawn GP:n tarinan.
Tiimit kapinoivat Formula 1:tä vastaan, ja Brawn GP taistelee pitääkseen mestaruushaaveensa elossa.
Pystyvätkö Jenson ja Brawn GP muuttamaan painajaismaisen skenaarion satumaiseksi loppuratkaisuksi?