John Williams in Tokyo
Vuoden 2023 syyskuussa John Williams palaa Japaniin 30 vuoden tauon jälkeen ja esiintyy Saito Kinen -orkesterin kanssa ensimmäistä kertaa. Konsertissa esitetään John Williamsin sävellyksiä, muun muassa ”Supermanin marssi”, ”Schindlerin listan teema” ja ”Valtaistuinsali & finaali”.
Vuoden 2023 syyskuussa John Williams palaa Japaniin 30 vuoden tauon jälkeen ja esiintyy Saito Kinen -orkesterin kanssa ensimmäistä kertaa. Upeassa konsertissa esitetään John Williamsin sävellyksiä, muun muassa ”Supermanin marssi”, ”Schindlerin listan teema” ja ”Valtaistuinsali & finaali”. John Williamsin kanssa esiintyy tunnettu kapellimestari ja hänen pitkäaikainen ystävänsä Stéphane Denève. Ohjelma koostuu Tokion Suntory Hallissa nauhoitetusta konsertista.