I Livets Slutskede
Miltä tuntuu tietää, ettei ole toivoa tulevaisuudesta? Kuinka hyväksyä se, että elinaikaa on jäljellä enää kaksi päivää, kaksi viikkoa tai ehkä enintään kaksi kuukautta? Uppsalalainen saattohoitokoti avaa ovensa katsojille.