Häät, hautajaiset ja ristiäiset - Elokuva
Häät, hautajaiset ja ristiäiset -elokuva seuraa Öhrnin ja Segerin perheitä ja vie meidät läpi syksyn ja talven kohti joulunviettoa ja uudenvuodenjuhlintaa, joka vääjäämättä pitää sisällään vanhan päättymisen ja jonkin aivan uuden alkamisen... Elokuva rakkaudesta, kuolemasta ja kaikesta siltä väliltä.