Lambert vs. Lambert: Over his dead body
Heinäkuun 11. päivänä vuonna 2019 Vincent Lambert menehtyi Reimsin sairaalassa. Tämä oli viimeinen näytös juridisessa, poliittisessa ja lääketieteellisessä perhe- ja mediasaagassa, joka päättyi vasta Lambertin kuolinpäivänä. Miten nuoren miehen henkeä koskeva asia muutti koko yhteiskunnan suhtautumisen elämän ja kuoleman kysymykseen?