Les Bigorneaux
Brignogan-Plagesissa kolmikymppinen Zoé työskentelee baarissa isänsä Guyn kanssa. Baarineitona ja pomona hän on uupunut siitä, että hänen täytyy olla vastuussa kaikesta ja tukea Guyta äitinsä kuoleman jälkeen. Eräänä aamuna Zoé alkaa kärsiä huimauksesta ja pahoinvoinnista, jotka häiritsevät hänen päivittäistä rutiiniaan. Hän pelkää olevansa raskaana, mutta diagnoosi paljastaa jotain aivan muuta.
Brignogan-Plagesissa kolmikymppinen Zoé työskentelee Winkles-baarissa isänsä Guyn kanssa. Baarineitona ja pomona hän on uupunut siitä, että hänen täytyy olla vastuussa kaikesta ja tukea Guyta äitinsä ennenaikaisen kuoleman jälkeen. Eräänä aamuna Zoé alkaa kärsiä huimauksesta ja pahoinvoinnista, jotka häiritsevät hänen päivittäistä rutiiniaan. Hän pelkää olevansa raskaana, mutta hänen gynekologinsa kertoo hänelle, että hän kärsii jostain aivan muusta.