Everything is fine
Tavallinen perhe joutuu kohtaamaan katastrofin, lapsen vakavan sairauden, joka romuttaa perheen jokaisen jäsenen elämän. Anne, perheen matriarkka, menestyneiden elämäntaitokirjojen kirjoittaja, painiskelee kustantajansa ja rakastajansa saamien häirintäsyytteiden kanssa. Aviomiestään, Pascalia, Anne on laiminlyönyt vuosia. Heidän tyttärensä, Claire, on syvästi järkyttynyt siskontyttönsä sairaudesta ja kokee samalla haasteita kumppaninsa tyttären ja ex-vaimon kanssa. Marionilla on vaikeuksia käsitellä avioliittoaan, tyttärensä sairautta sekä ihastustaan sairaalassa tapaamaansa Louisiin. Vincent, Clairen ja Marionin pikkuveli, on puoleensavetävä stuertti, joka nautti ennen helposta elämästä. Samalla, kun Roselle tehdään luuydinsiirto, elämä jatkuu päivittäisine ongelmineen, toivoa ja huumoria unohtamatta.
Vasseurin perhe valmistautuu yhdeksänvuotiaan leukemiaa sairastavan Rosen luuydinsiirtoon.
On luuydinsiirtopäivä. Marion kieltää tosiasiat, ja Claire yrittää vetää hänet todellisuuteen.
Useita viikkoja siirrännäisosastolla viettäneen Rosen terveydentila ei näytä kohentuvan.
Claire ja Marion lomailevat Léonien ja Loun kanssa, mutta kärsimys ei ole kivuttomampaa auringossa.
Lääkärit päästävät Rosen kotiin jouluksi. Claire tajuaa sen todennäköisesti olevan tytön viimeinen.
Rose on tehohoidossa. Lääkärit kertovat vanhemmille, että hänellä on vain muutama päivä elinaikaa.
Kolme viikkoa on kulunut, ja lääkärit ovat ymmällään: Rose on yhä hengissä ja voi paremmin.