Jim Henson Idea Man
"Jim Henson Idea Man" vie meidät ainutlaatuisen ja luovan visionäärin pään sisään lähtien hänen alkuvuosistaan paikallistelevisiossa nukketeatterin parissa aina maailmanlaajuisen suosion saavuttaneisiin sarjoihin, kuten "Sesame Street" ja "Muppet Show". Pääsemme ensimmäistä kertaa näkemään Jimin henkilökohtaiset arkistot, joiden avulla elokuvaohjaaja Ron Howard tarjoaa kiinnostavan ja oivaltavan katsauksen moniulotteiseen mieheen, jonka rajaton mielikuvitus inspiroi maailmaa.