Music by John Williams
John Williamsin unohtumattomat sävellykset ovat tärkeitä monessa rakastetussa elokuvassa, ja hänen uransa on jatkunut vuosikymmeniä. Näe ja kuule maestro Williamsin oma tarina, jossa on mukana elokuvantekijöitä, muusikoita ja muita, joita hän on inspiroinut, sekä katsauksia kulissien taakse elokuvahistorian tapahtumiin.