Burn Notice
Seksikäs toiminnantäyteinen sarja, jossa Jeffrey Donovan esittää mustalle listalle joutunutta vakoojaa Michael Westeniä. Kun vakooja saa potkut, hän ei saa eroilmoitusta, vaan hänet paljastetaan.