How to Get Away with Murder
Terävä, karismaattinen ja hurmaava professori Annalise Keating valitsee oikeustieteen kurssiltaan viisi opiskelijaa työskentelemään kanssaan. He eivät aavistakaan joutuvansa soveltamaan oppimaansa tosielämässä, tässä mestarillisessa, seksikkäässä, jännityksen siivittämässä lakitrillerissä, jonka takana ovat Greyn anatomian ja Scandalin vastaavat tuottajat Shonda Rhimes ja Betsy Beers.