Scandal
Presidentin entinen mediakonsultti, arvostettu imagoguru Olivia Pope omistaa elämänsä maan eliitin julkisuuskuvien suojelemiselle. Mutta osaako Olivia ja hänen tiiminsä korjata omia ongelmiaan?