Ennen Pixar-elokuvan Soul - sielun syövereissä tapahtumia sijoittuvassa tarinassa 22, joka ei halua lähteä maapallolle, värvää viisi muuta sielua mukaan kapinayritykseensä. Hänen kätyreidensä teoilla on kuitenkin odottamattomia seurauksia, jotka saattavat jopa paljastaa jotain yllättävää elämän tarkoituksesta.