The Nightmare Upstairs: What Happened to Ty and Bryn?
Kaltoinkohtelusyytökset repivät utahilaisen perheen hajalle ja aloittavat katkeran huoltajuuskiistan. Kun oikeus määrää Tyn ja Brynin palaamaan isänsä luo, he linnoittautuvat huoneeseen 54 päiväksi, suoratoistavat protestiaan ja muuttavat kriisinsä viraaliksi tilinteoksi.
Pahoinpitelysyytökset hajottavat utahilaisen perheen ja sytyttävät katkeran huoltajuuskiistan. Kun oikeus määrää lapset kiistanalaiseen jälleenyhdistämisohjelmaan, Ty ja Bryn ottavat ohjat omiin käsiinsä. He linnoittautuvat makuuhuoneeseen 54 päiväksi, striimaavat protestinsa ja tekevät perhekriisistään koko kansan seuraaman viraali-ilmiön.