Belle
Tom Wilkinson, Emily Watson ja Gugu Mbatha-Raw tähdittävät liikuttavaa draamaa, joka perustuu tositapahtumiin. Se kertoo tummaihoisen äidin ja vaaleaihoisen isän tyttärestä. Belle etsii rakkautta ja oikeutta rasismin keskeltä.
Tämä sykähdyttävä elokuva perustuu Dido Elizabeth Bellen tositarinaan. Elokuvaa tähdittää Gugu Mbatha-Raw, joka esittää vaaleaihoisen brittilaivaston upseerin ja tummaihoisen orjan tytärtä, jonka hänen varakas isosetänsä ja tämän vaimo kasvattavat. Vaikka rasismi estää häntä nauttimasta täysin rinnoin hänen perheensä suomista etuoikeuksista, Bellen rakkaus idealistista nuorta miestä kohtaan saa aikaan muutoksen, joka saattaa vaikuttaa tuleviin sukupolviinkin.