Oklahoma City Bombing: One Day in America
Mukaansatempaava ja poikkeuksellinen kertomus Yhdysvaltojen tappavimmasta sisäisestä terrori-iskusta niiden kertomana, jotka kokivat sen kaiken.
19. huhtikuuta 1995 Yhdysvalloissa koettiin eräs maan historian tappavimmista sisäisistä terrori-iskuista. Kolmekymmentä vuotta myöhemmin tässä sarjassa kerrotaan sen päivän tarina niiden suulla, jotka kokivat sen kaiken: Oklahoman asukkaiden. Kolmessa jaksossa avautuu tarinoita selviytymisestä ja tuskasta, kuten myös maanlaajuisesta oikeuden etsinnästä.