9/11: The Plane That Hit the Pentagon
Tarina siitä, mitä yhden USA:n salamyhkäisimmän rakennuksen seinien sisäpuolella tapahtui 11. syyskuuta vuonna 2001, päivänä, joka muutti maailman pysyvästi.