Last Take: Rust and the Story of Halyna
Vuonna 2021 Alec Baldwinin rekvisiitta-aseesta laukesi oikea luoti Rust-elokuvan kuvauspaikalla, tappaen elokuvan kuvaajan, Halyna Hutchinsin. Tämä dokumenttielokuva vie katsojat keskelle sen päivän tapahtumia ja jälkimaininkeja, kerrottuna paikan päällä olleiden ihmisten näkökulmista.