Gulliverin matkat
Jack Black loistaa klassiseen tarinaan perustuvassa komediaseikkailussa miehestä nimeltä Gulliver (Black), joka päätyy haaksirikon vuoksi fantastiselle saarelle, missä hän on sen pikkuisiin asukkaisiin verrattuna jättiläinen.
Jack Black loistaa klassiseen tarinaan perustuvassa eeppisessä komediaseikkailussa. Kun laivan haaksirikkoutuminen johtaa postiosaston virkailijan nimeltä Gulliver (Black) joutumiseen fantastiselle Lilliputin saarelle, hän on sen pikkuisiin asukkaisiin verrattuna jättiläinen. Gulliverin tekaistut tarinat ja sankariteot saavat lilliputit hänen puolelleen, mutta kun hän huolimattomuuttaan saattaa uudet ystävänsä vaaraan, hänen täytyy korjata tilanne.