World Wide Mafia 'Ndrangheta
Syyttäjä Nicola Gratteri taistelee tässä tositarinassa maailman vaikutusvaltaisinta mafiaa, ’Ndranghetaa, vastaan. Rinascita-Scottin operaatiosta asti ja historialliseen Maxi-oikeudenkäyntiin saakka sarja paljastaa rohkeuden, oikeudenmukaisuuden ja uhrautumisen armottomassa taistelussa järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan.
Calabrian syyttäjä Nicola Gratteri, joka on ollut poliisin suojeluksessa vuosikymmeniä, johtaa suurinta koskaan yritettyä operaatiota ’Ndranghetaa vastaan: operaatio Rinascita-Scottia. Mafian globaalia valtaa paljastavista tutkimuksista aina Maxi-oikeudenkäyntiin saakka sarja kertoo tositarinan oikeudenmukaisuudesta ja rohkeudesta maassa, jota leimaavat pelko ja hiljaisuus. Tuomarit, ilmiantajat ja uhrit kieltäytyvät luovuttamasta uhkausten, petosten ja lunastuksen keskellä. Gratteri kohtaa kovimman taistelunsa, kun Calabria ja koko maailma todistavat oikeudenkäyntiä, joka saattaa määritellä uudelleen taistelun järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan.