Liberi Di Scegliere
Elokuva kertoo vähemmän tunnetusta taistelusta Italian järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan: niin sanottujen kunniapoikien pelastamisesta. He ovat teinejä, joiden isät tai isoisät opettivat heidät uskomaan, että murha, kuolema ja vankila ovat välttämätön osa suvun elinkeinoa.
Elokuva kertoo vähemmän tunnetusta taistelusta Italian järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan: niin sanottujen kunniapoikien pelastamisesta. He ovat teinejä, joiden isät tai isoisät opettivat heidät uskomaan, että murha, kuolema ja vankila ovat välttämätön osa suvun elinkeinoa. Elokuva sai inspiraationsa Reggio Calabrian nuorisotuomioistuimen tuomareista, jotka ensimmäisinä Italiassa ottivat lapsia huostaan 'Ndranghetaan kuuluvilta perheiltä.