Lost in the Jungle
Neljä lasta selviää lentoturmasta vastoin odotuksia ja viettää 40 päivää Kolumbian viidakossa tässä koukuttavassa tarinassa selviytymisestä, rohkeudesta ja toivosta.
Tappava lentoturma syvällä Kolumbian sademetsässä panee neljä nuorta sisarusta selviytymään 40 käsittämättömän päivän ajan keskenään. Lapset kertovat tarinansa ensimmäistä kertaa ja paljastavat eeppisen taistelunsa elossa pysymisen puolesta. Heidän ympärillään käynnistyi dramaattinen pelastustehtävä, joka yhdisti alkuperäiskansaa olevat jäljittäjät ja armeijan kilpajuoksussa aikaa vastaan tässä mukaansatempaavassa tositarinassa selviytymisestä, rohkeudesta ja toivosta.