Helium
Nuori poika nimeltä Alfred tekee kuolemaa, mutta saa lohdun ja unohtaa ongelmansa, kun sairaalan omalaatuinen vahtimestari Enzo kertoo hänelle Heliumista, taianomaisesta satumaailmasta. Ilo ja onni palaavat Alfredin elämään.