Everybody Happy
Menestynyt stand-up-koomikko Ralph Hartman kamppailee armottoman sisäisen kriitikon kanssa, joka uhkaa murentaa hänen uransa ja mielenterveytensä. Käsitellessään negatiivisuutta raskaan kiertueen keskellä hän löytää toivonpilkahduksen tavatessaan Lauran, joka tuntuu ymmärtävän hänen tuskansa ja tarjoaa hänelle mahdollisuuden kääntyä pois kuilun reunalta.