Wu-Tang: An American Saga
Sarja sijoittuu New Yorkiin varhaisella 90-luvulla, jolloin crack-kokaiiniepidemia riehui pahimmillaan. Seuraamme Wu-Tang Clanin muodostamista Bobby Diggsin eli RZA:n vision pohjalta. Hän yrittää yhdistää tusinan nuoria mustia miehiä, jotka ovat kahden vaiheilla musiikille ja rikollisuudelle omistautumisen suhteen mutta nousevat lopulta yhdeksi Amerikan epätodennäköisimmistä menestystarinoista.
Kauden ensimmäisessä allegorisessa elokuvassa näemme Dirtyn omaksuvan Dirt McGirt -persoonansa.
Kiertueen päättymisen jälkeen seuraamme Wu-Tangin muutaman vähemmän tunnetun jäsenen polkuja.
Sarjan toiseksi viimeisessä jaksossa Ghostface pohdiskelee menneisyydessä tekemiään uhrauksia.