Keep
Gordon, museoksi muuttuneen majakan vartija, on yksinäinen ja haikailee menneitä. Kun afgaanipakolainen Musa koputtaa hänen ovelleen, Gordon löytää vihdoin kaipaamansa tuen. Mutta kun Gordon saa selville Musan vierailun todelliset aikomukset, moraalinen dilemma pakottaa hänet kyseenalaistamaan pitkäaikaiset uskonsa.