The Attendant
Frankie on pysäköintialueen työntekijä Pohjois-Irlannissa, ja hän on aina luottavainen tulevaisuuden suhteen. Hän on töissä Antrimin kreivikunnassa upealla Giant’s Causewaylla, joka on yksi Irlannin luonnonihmeistä. Hänen ystävänsä ja työkaverinsa Cathy ja tämän mies Paul ovat vaikeuksissa, mutta kuten Frankie aina sanoo, jotain ilmaantuu.