Lighthouse Lesvos
Tässä tunnin mittaisessa dokumenttielokuvassa seurataan Lesbos-saaren Molyvosin Lighthouse Beachilla sijaitsevan Lifeguard Hellas -keskuksen vapaaehtoisia, jotka auttavat pakolaisia Egeanmeren yli. Dokumenttielokuvassa tarkastellaan heidän motiivejaan, kokemuksiaan, haasteitaan sekä rohkeita ponnistelujaan ihmishenkien pelastamiseksi armottomien luonnonvoimien keskellä.