Boston Legal
Alan Shore ja Denny Crane johtavat kallista siviilioikeuslakimiestiimiä arvostetussa bostonilaisessa lakifirmassa. Sarja keskittyy loistavien asianajajien ammatillisiin ja henkilökohtaisiin haasteisiin.
Bostonin kokeneimpien siviilioikeuslakimiesten henkilökohtainen ja ammatillinen elämä muodostavat perustan komediadraamalle, joka on saanut useita Emmy-ehdokkuuksia heti sarjan alusta vuodesta 2004 lähtien. Kun Washington D.C.:stä tullut asianajaja Brad Chase (Mark Valley) sijoitettiin Bostoniin pitämään silmällä Crane, Poole & Schmidtin senioripartneria Denny Cranea (William Shatner), hänellä ei ollut hajuakaan siitä, mihin hän joutui. Sillä välin, kun Chase yrittää parhaansa mukaan vahtia Cranea, Alan Shore (James Spader) käyttää eettisesti kyseenalaisia tapoja voittaakseen tapauksia, joita muut eivät halua.