Marvel One-Shot: Item 47
The Avengersin mielettömän huipennuksen seurauksena S.H.I.E.L.D. sai kaiken New Yorkiin jääneen muukalaisteknologian käsiinsä. Yhtä esinettä lukuun ottamatta... Chitaurien asetta, joka tunnetaan myös nimellä "ITEM 47". Nuori pari löytää hämärän aseen ja alkaa ryöstellä pankkeja.
Eeppisen New Yorkin taistelun jälkeen Marvelin Kostajissa S.H.I.E.L.D. saa haltuunsa kaikki paitsi yhden palan kaupunkiin jääneestä muukalaistekniikasta. Se on Chitauri-räjäytin “Item 47”. Nuori pari sattuu löytämään hämärän aseen ja alkaa pankkiryöstökiertueen. S.H.I.E.L.D.-agentit ovat parin kannoilla.