Pitch Perfect 2
Beca (Anna Kendrick), Fat Amy (Rebel Wilson) ja koko Barden Bellas -lauluyhtye on valmis laulamaan maailman kumoon! Skandaalin uhatessa heidän viimeistä vuottaan Barden-oppilaitoksessa kolminkertaiset mestarit ovat huolissaan harmoniansa lopullisesta menetyksestä. Heillä on vain yksi mahdollisuus saada asemansa ja oikeutensa takaisin: kohdata planeetan tiukin kilpailija, saksalainen superyhtye Das Sound Machine, ja voittaa a cappella - maailmanmestaruuskilpailut Kööpehaminassa. Tarvitaan sisaruuden voimaa, että he löytävät äänensä ja oivaltavat, mitä vaaditaan maailman parhaisiin sävelkorkeuksiin!