You Again
Nämä kohtalot ovat valitettavan ja samalla huvittavan yhteen kietoutuneet. Marni on menestynyt johtaja, joka haluaisi unohtaa lukioajat. Muistot kuitenkin tulvivat takaisin, kun hän suuntaa veljensä häihin ja saa huomata tämän naivan hänen arkkivihollisensa Joannan. Hämmästyttävän samanainen tilanne toteutuu myös Marnin äidin ja Joannan tädin kohdalla, kun he muistelevat villejä menneisyyksiään.
Tämä on tarina valitettavan ja yhtä aikaa huvittavan yhteen kietoutuneista kohtaloista elokuvassa, joita tähdittävät komedian huiput, kuten Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver ja aina hervottoman hauska Betty White. Marnie (Bell) on nyt menestynyt johtaja, jolle lukio oli yhtä kauhuelokuvaa. Hänen veljensä häistä seuraa sille jatko-osa, kun kouluaikojen arkkivihollinen Joanna palaa vainoamaan häntä morsiamen ominaisuudessa. Hyvä tyttö ja paha tyttö kohtaavat tässä hysteerisen hauskassa jälleennäkemisessä sen yhden ihmisen kanssa, jonka Marnie todella tahtoisi unohtaa. Ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, myös Marnien äidin (Curtis) täytyy tulla jälleen toimeen oman lukioaikaisen vihollisensa (Weaver) kanssa, morsiamen tädin.