Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Beca (Anna Kendrick) aloittaa uudessa yliopistossa, eikä heti löydä itselleen sopivaa kaveriporukkaa. Hänet saadaan kuitenkin maanitelluksi seuraan, jota hän ei koskaan olisi itse valinnut: tyttöjen lauluryhmään nimeltä The Bellas.