Hyper Knife
Seok, innokas ja älykäs neurokirurgi, tapaa professori Deokheen, joka tuhosi hänen elämänsä kauan sitten. Aiemmin nämä kirurgit välittivät toisistaan enemmän kuin kenestäkään. Nyt he vain vihaavat toisiaan, ja Seok on raivoissaan ja hautoo kostoa, koska Deokhee on palannut hänen elämäänsä.
Apteekkari päivisin, luvaton lääkäri öisin; Seok tapaa mentorinsa, joka tuhosi hänen elämänsä.
Kun Seok kieltäytyy leikkaamasta Deokheen, tämä vie Seokin laittomat kirurgin työt.
Ennen Deokheen todennäköistä kymmenettä voittoa, Seok lähestyy rouva Ichidaa viedäkseen palkinnon.
Etsiessään Deokheen haavoittuvuuksia Seok etsii Myeongiinin, joka aiheutti heidän välirikkonsa.
Seok päättää leikata Deokheen, kun hän ymmärtää tämän sairauden vakavuuden. Aikaa ei ole paljon.