Yakuza on hiipumassa. Heidän jäsenensä vanhenevat, ja hallitus on aloittanut ryhtiliikkeen heidän hävittämisekseen. Mutta keitä ovat Yakuza? Kansan syöpä vai välttämätön paha maassa, jossa rikollisuus on yksi alhaisimmista teollisuusmaiden joukossa?