Ramoncín. Una vida en el filo
Dokumenttielokuvassa tarkastellaan espanjalaisen rockin avainhahmon, Ramoncín, paljasta ja suodattamatonta elämää vaatimattomista Madridin lähtökohdista rokkitähteyteen, TV-kuuluisuuteen sekä taiteilijoiden oikeuksien tarmokkaaseen puolustamiseen. Ramoncínin tarina on neljän viime vuosikymmenen Espanjan kulttuurisen muutoksen elävä historia.