Dokumenttielokuva kertoo Silvio Fernándezista, Sevillan legendasta ja Espanjan kulttihahmosta. Ainutlaatuisella äänellään ja improvisoivalla tyylillään yleisön hurmannut Silvio julkaisi viisi albumia, joilla on yhdistelty 50- ja 60-lukujen hittibiisejä sekä rockia ja italialaista musiikkia. Elokuvassa tarkastellaan hänen elämäänsä Trianassa, Marbellassa, Lebrijassa ja Amsterdamissa.