Justified
Toiminnan räjähtävässä keskiössä on asetta heiluttava lännensankari ja liittovaltion seriffi Raylan Givens, joka kohtaa murhia, huumeita, pankkiryöstöjä, gangstereita, rikosperheitä ja korruptoituneita poliitikkoja. Hänen vastustajansa on ovela ja monimutkainen lainsuojaton Boyd Crowder, mutta oikea villi kortti on Ava Crowder, salaperäinen nainen, joka ei osaa päättää näiden kahden miehen ja lain oikean ja väärän puolen väliltä.
Varastetun tallelokeron sisältö johdattaa Raylanin ja Boydin salaperäisten kiinteistökauppojen luo.
Raylan julistaa sodan miehiä vastaan, jotka pakottavat Harlanin kiinteistöjen omistajat myymään ne.
Raylan päättää olla etsimättä karkuri Walkeria viettääkseen aikaa Winonan ja heidän vauvansa kanssa.
Boyd ja Raylan lähtevät pakomatkalle löytääkseen Avan ja lähestyvät lopullista välienselvittelyä.
Markham tiimeineen jahtaa Avaa. Raylan ja Boyd kulkevat kohti heidän viimeistä välienselvittelyään.