Kurkista kulissien taakse: Elemental
"Kurkista kulissien taakse: Elemental" -erikoisdokumentissa Peter Sohn kertoo, miten hänen henkilökohtaiset kokemuksensa vaikuttivat elokuvaan. Ohjaaja kertoo vanhempiensa matkasta Koreasta New Yorkiin, tutkii isänsä vanhaa ruokakauppaa Bronxin sydämessä ja paljastaa, miksi valitsi uran animaation eikä perheyrityksen parissa.
Pixarin ohjaaja Peter Sohn vie katsojat humoristiselle henkilökohtaiselle matkalle ja kertoo asioista, jotka innoittivat häntä tekemään Disneyn ja Pixarin elokuvan "Elemental". "Kurkista kulissien taakse: Elemental" -erikoisdokumentissa Peter Sohn kertoo, miten hänen henkilökohtaiset kokemuksensa vaikuttivat elokuvaan. Ohjaaja kertoo vanhempiensa matkasta Koreasta New Yorkiin, tutkii isänsä vanhaa ruokakauppaa Bronxin sydämessä ja paljastaa, miksi valitsi uran animaation eikä perheyrityksen parissa. Dokumentti seuraa yllättäviä vaikutteita, jotka johtivat komediaseikkailu "Elemental" syntyyn.