Karlin treffit
Pixar Animation Studiosin erikoisjaksossa “Karlin treffit” Karl Fredrickson sopii vastentahtoisesti treffit erään naistuttavansa kanssa, mutta joutuu myöntämään, ettei tiedä lainkaan, miten ”riiustelu” nykyään tapahtuu. Avulias Dogi haluaa auttaa ystäväänsä rauhoittumaan ennen treffejä antamalla hänelle varmoja neuvoja ystävien saamiseen... koiran näkökulmasta.