Home Improvement
Sähkötyökalut, vanhemmuus ja modernin miehen mystiikka ovat "Home Improvementin" komiikan kulmakiviä. Tämä sydämellinen ja hauska perhekomedia käsittelee nykypäivän miesten kohtaamia kysymyksiä mieheydestä.