According To Jim
Periamerikkalainen Jim on perheenpää ja oikea tosimies. Hän on omistautunut vaimolleen Cherylille ja viidelle lapselleen. Perhettään rakastava Jim koettelee tempuillaan vaimonsa kärsivällisyyttä, eikä hän arvosta parasta ystäväänsä riittävästi.
Periamerikkalainen Jim on sekä perheensä pää että todellinen miesten mies. Hän on vannoutunut aviomies vaimolleen Cherylille ja isä viidelle lapselleen, joita ovat teini-ikää lähestyvät Ruby, Gracie ja Kyle sekä kaksosvauvat Gordon ja Jonathan. Jim rakastaa perhettään, mutta koettelee vaimonsa kärsivällisyyttä itsepäisillä tempuillaan. Hän ei osaa myöskään arvostaa lankoaan saati parasta ystäväänsä Andyä, joka peittelee Jimin temppuja ja etsii itse täydellistä naista.