Cities Reinvented New York - Tokyo - Singapore
Elokuvassa tutustutaan siihen, kuinka kolme ikonista metropolia keksii itsensä uudelleen. He rakentavat kestävän ja kilpailukykyisen tulevaisuuden kaupungin New Yorkin vanhenevasta infrastruktuurista ja etenevät Tokion liikennejärjestelmiin ja Singaporen vihreisiin innovaatioihin.