Scifi, Trilleri
Dystooppisessa tulevaisuudessa erään maanviljelijän luokse saapuu hänen traagisissa olosuhteissa kuolleen tärkeän läheisensä klooni. Kuullessaan heidän yhteisestä menneisyydestään klooninainen alkaa epäillä maanviljelijän kertomusta.